Bedankt !!

1 maart 2022 - Dax, Frankrijk

Bedankt allemaal!! Ik ben dit jaar dan wel niet echt jarig geweest, maar toch is het wel leuk om al jullie felicitaties en goede wensen via deze blog en ook op Facebook te ontvangen. Het leuke van deze datum is dat je het gevoel hebt 2 dagen een soortement van jarig te zijn. Sommigen feliciteren me op 28 februari en anderen op 1 maart. Dat is heel grappig.

Over vandaag valt niet zo heel veel te melden. Het was een reisdag naar Dax in Zuid Frankrijk. Wat wel bijzonder was, is dat de temperatuur hoe zuidelijker we kwamen opliep naar wel 19 graden!! En wij waren met 4 graden vertrokken en zaten met dikke truien aan in de auto. Aangekomen in Dax, dus maar gauw een terrasje opgezocht om van de heerlijke temperatuur nog even te genieten. Helaas zal dit van korte duur zijn, want morgen en ook overmorgen wordt hier veel regen voorspeld. Eigenlijk wilden we ook hier een dagje blijven en morgen een fietstocht maken. Maar dat zit er denken we nu niet in.  We gaan dus waarschijnlijk morgen maar gewoon verder met de auto Spanje in. Na het bier op het terras wilden we een simpele en kleine maaltijd regelen. We hebben immers vandaag alleen maar op onze luie kont in de auto gezeten. Een brasserie binnen gelopen, waar ze ook salades hadden. Dat vond Veronica wel verantwoord. Jan een entrecote met frietjes en Veronica de gezonde salade landaise. Tot onze verbazing kreeg Jan een gigantische lap vlees en Veronica een salade die bijna groter was dan het boord. Dus van een lichte maaltijd was geen sprake. En morgen kunnen we het er niet af fietsen. Nou ja, dan moeten we morgen maar vasten in de auto.

1. Gerard:
    2 maart 2022
    Cruisecontrol inschakelen en trapbewegingen maken!
  2. Pauline:
    2 maart 2022
    Zie t als “spare” misschien ga je het nog nodig hebben 😂😂