We zijn vertrokken

21 april 2019 - Ulvenhout, Nederland

Door het prachtige voorjaarsweer was Veronica te bewegen, om niet 1 maar 2 dagen eerder te vertrekken. Dat valt allemaal niet mee, het huishouden moet toch wel op orde. Maar het is gelukt. In de tuin in de bloedhitte met een glas wijn afspraken gemaakt met onze zwangere buren die letten op de tuin en het huis. Nog een heel prettige housewarming met bier en barbecue van neef/nicht en kinderen meegemaakt in zonnig Zoetermeer. En Eerste Paasdag vertrokken uitgezwaaid door buurman Aart. Na een kilometertje of 40 de route naar Santiago de Compostela  opgepakt in Krimpen aan de Lek. In Kinderdijk lopen alleen Aziaten zich te vergapen naar die overigens best wel mooie Hollandse molens. Overgevaren met de waterbus naar Dordrecht. Op een mooi terras slecht geluncht. Domme kinderen die van bediening nog geen kaas hadden gegeten. En toen verder via de Moerdijkbrug naar Breda. In Breda leek het wel Zuid Frankrijk. Iedereen zat buiten in het park op het gras te chillen. Het zag er allemaal heel aanlokkelijk uit. Bijna besloten om een hotel in Breda te nemen om hiervan nog langer te genieten. Maar dat zou zonde van het mooie weer zijn. Je gaat toch niet in een hotel met dit mooie weer. Toen we ook nog een Spar ontdekte die gewoon open was op Eerste paasdag, was de kogel door de kerk. Boodschappen gedaan en doorgereden naar een mooie boerencamping in Ulvenhout.  Helemaal goed, alleen die A58 op steenworp afstand. Lekker plekje en aan de beschikbare picknick tafel gegeten met onze naaste buren, die fanatieke wereldfietsers bleken te zijn. Dadelijk voor het eerst weer slapen in de tent. We zijn benieuwd..

1. Cecilia:
    21 april 2019
    We hebben jullie gepasseerd, wij kwamen uit Parijs, veel glopen en gezien. Goed plan van jullie om nu weg te gaan prachtig weer. Doe voorzichtig en geniet van de rit.
    R&C
  2. Michael Halve:
    21 april 2019
    Goeie reis! We volgen jullie.
  3. Annelies Boxsem:
    22 april 2019
    Goede reis, genieten onderweg en weer heel terug, he!
  4. Marco Wesseling:
    22 april 2019
    Benieuwd hoe jullie geslapen hebben. Wij hebben ook de tent herontdekt!
  5. Jan Wijkhuisen:
    23 april 2019
    Goede reis samen , ik hoop dat je het blog goed gaat vullen. Ben zeer benieuwd naar het verloop van de reis . groetjes Jan
  6. Francis:
    23 april 2019
    Heel veel plezier en mooi weer onderweg! Goede reis!
  7. An Van Winden:
    23 april 2019
    Goede reis! Veel plezier!
  8. Veronica en Jan Deumers:
    23 april 2019
    Jan we doen ons best om de blog te vullen, als je een e-mail adres achterlaat krijg je een seintje als er een nieuw verhaal is.
    Marco; we slapen als een roos.